ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 10306

Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται από το Σάββατο 4 Απριλίου, η τηλεφωνική γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πρόκειται για τη λειτουργία προγράμματος συμβουλευτικής, ψυχολογικής και κοινωνικής στήριξης μέσω τηλεφώνου. Οι πολίτες όταν νοιώσουν την ανάγκη μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή 10306, όπου θα έχουν πρόσβαση στις παρακάτω υπηρεσίες:

  1. Παροχή ψυχολογικής στήριξης: 24ωρη λειτουργία.
  2. Παροχή ψυχιατρικής βοήθειας σε πάσχοντες από ψυχικό νόσημα: λειτουργία από 08.00 έως 20.00.
  3. Παροχή ψυχολογικής στήριξης παιδιών και οικογενειών: 24ωρη λειτουργία.
  4. Παροχή ψυχολογικής στήριξης υγειονομικού προσωπικού: λειτουργία από 08.00 έως 20.00
  5. Παροχή κοινωνικής στήριξης: λειτουργία από 08.00 έως 20.00

Η υπηρεσία της τηλεφωνικής υποστήριξης, οργανώνεται υπό τις επιστημονικές κατευθύνσεις και την εποπτεία της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σε επιστημονικό και επιχειρησιακό επίπεδο, συνεργάζονται η Ομοσπονδία Φορέων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Ψυχικής Υγείας «ΑΡΓΩ», η οποία συμμετέχει με πάνω από 160 ειδικούς από 40 φορείς, το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ), ο μη κερδοσκοπικός Σύλλογος «Το Χαμόγελο του Παιδιού», καθώς και μεγάλος αριθμός εθελοντών ψυχολόγων, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άμεσα σε σχετική πρόσκληση του Υπουργείου Υγείας.

Ο Φορέας Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας «Άνοδος», μέλος της Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ», συμμετέχει στην τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 10306, με τη διάθεση μέρους του εξειδικευμένου προσωπικού του Κέντρου Ημέρας για τις ανάγκες λειτουργίας της γραμμής.